תודה למים שאנחנו שותים

באחד הפוסטים כתבתי על חשיבות ההבנה שהאוכל הוא דבר טוב. כמו כן כתבתי עד כמה חשוב לשתות מים בדיאטה.

בפוסט הזה אני רוצה להתייחס לאפשרות להגיד תודה למים שאנחנו שותים.

אמירת תודה היא דבר מאוד חשוב משמעותי בחיים בכלל, ובשינוי הרגלי אכילה בפרט.

באופן כללי ביותר כשאנחנו אומרים תודה למשהו הדבר הזה גדל ומתפתח בצורה חיובית יותר.

לאמירת תודה למים יכולות להיות הרבה מאוד השפעות חיוביות שלא אכנס אליהם בפוסט הזה. רק אזכיר שאמירת תודה למים יכול לסייע לנו לעשות דיאטה, לשפר את מערכת יחסנו עם המים וכמובן יכול להזכיר לנו לשתות מים בדיאטה שלנו.


אני מציע לנסות להגיד תודה למים במשך שבוע לפחות ואז להחליט אם זה הכיוון
  • אפשר להגיד תודה למים שאנחנו שותים ברגע זה
  • אפשר להגיד תודה למים שנמצאים לידנו (אני שם על שולחן העבודה שלי מים, שאזכור לשתות. בכל פעם שאני מסתכל עליהם אני מנסה לזכור להגיד להם תודה)
  • בהמשך אפשר להגיד תודה למים שנמצאים בגוף שלנו - זה משהו שיכול לעזור לנו להבריא.
בהצלחה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות